2009. július 30., csütörtök

Július 13. hétfő

Esti képek Saltstraumenben. Az idő az egyik képen 23.30.

Késői kelés, ráérős indulással. Reggeli bundáskenyér után kint hagytam a serpenyőt hűlni a konyhában, mikor mosogatni mentem, éppen egy norvég öregúr sütötte ki benne a hajnalban fogott halat. Kiderült, hogy előző nap az ő horgászását figyelték a gyerekek. Adott a kisütött halból, el is csomagoltuk, jó lett ebédre, amit Bodóban, a kompra várva fogyasztottunk el. Itt még volt időnk felmenni a Ronvikfjell kilátóba,

Bodó látképe
valamint tankoltunk, gondolván, a szigeteken drágább lesz (így is volt). A kompnál volt egy kis zűrzavar, nem a reservation sávba álltunk, de aztán megoldódott a dolog, és 4 órás, a dán-svéd kompozáshoz képest kényelmetlenebb körülmények között, áthajóztunk, és este 7-re Moskenesbe értünk.
Érkezés Moskenesbe.

A komptól 200 m-re lévő kempingben sátort vertünk. Az autóval nem lehetett a sátor mellé állni, viszont szép új zuhanyzórésze volt. Itt is megvolt a szokásos esti séta a sziklás tengerpartra.